Po diagnozie

2011-06-22


Wraz z zakończeniem roku szkolnego 2010/2011 zakończono diagnozę uczniów, dla których jest realizowany projekt Szkoła harmonijnego rozwoju. Podczas trwających od maja zajęć uczniowie zostali zakwalifikowani na zajęcia zgodnie z ich zainteresowaniami, preferencjami oraz stylem uczenia się. Od września 2011 roku uczniowie będą rozwijać swoje kompetencje podczas zajęć z języka angielskiego, przyrody, informatyki oraz matematyki. Ze szczegółowym harmonogramem zajęć dzieci zostaną zapoznane w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.

Elżbieta Agacka koordynator projektu w szkole nr 4 - Szkoła Podstawowa Nr 6



Szkoła Harmonijnego Rozwoju

2011-05-11



09.05.2011 odbyła się druga prelekcja dla rodziców w ramach projektu Szkoła harmonijnego rozwoju, której tematem było "Rola pozytywnych wzmocnień w Edukacji dziecka"

Dyekcja



KWARTALNY HARMONOGRAM FORM WSPARCIA

2011.05.05




>>> ZESTAWIENIE <<<





ZAPROSZENIE

2011-05-05



Szkoła harmonijnego rozwoju


PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO



Szanowni Rodzice

Serdecznie zapraszam na przygotowane dla Państwa szkolenie
pt.: "Rola pozytywnych wzmocnień w edukacji dziecka", które odbędzie się
w poniedziałek - 9 maja o godzinie 17.00. Będziecie mieli okazję zapoznać
się ze skutecznymi metodami wspierania dziecka w jego wysiłku edukacyjnym,
wymienić swoje doświadczenia na temat pomocy dziecku w nauce
i porozmawiać ze specjalistą. Miejsce spotkania - sala nr 2.
Liczę na Państwa niezawodną obecność.





Zdjęcia ze szkolenia dla rodziców w ramach SHR, które odbyło sie 13.04.2011r.

2011-04-19



Elżbieta Agacka koordynator projektu



ZAPROSZENIE



Szkoła harmonijnego rozwoju


PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO



Szanowni Rodzice

Serdecznie zapraszam na przygotowane dla Państwa szkolenie
pt.: "Jak pomóc dziecku w nauce?", które odbędzie się w środę - 13 kwietnia
o godzinie 17.00. Będziecie mieli okazję zapoznać się ze skutecznymi
metodami pracy z dzieckiem, wymienić swoje doświadczenia i porozmawiać
z pedagogiem. Miejsce spotkania - sala nr 2.
Liczę na Państwa niezawodną obecność.





Szkoła Harmonijnego Rozwoju



PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO
KAPITAŁ LUDZKI
WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO






Cele projektu:
- rozwijanie sprawności umysłowych oraz osobistych zainteresowań poprzez organizację różnorodnych zajęć
- wyposażenie dzieci w umiejętności dotyczące sposobów przyswajania wiedzy
- wzrost świadomości dziecka o posiadanych rodzajach inteligencji i możliwościach ich wykorzystania
- kształtowanie umiejętności wykorzystywania swoich mocnych stron rozwijanie skutecznego komunikowania się
- uwrażliwienie na potrzeby innych
- kształtowanie umiejętności dokonywania samooceny
- zdobywanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, a w szczególności związanych z podjęciem nauki w drugim etapie edukacyjnym
- kształtowanie umiejętności dokonywania samooceny
- uświadomienie znaczenia nauki w życiu człowieka
- włączanie dzieci w proces dydaktyczny

Sposób działania
- zajęcia dydaktyczne i specjalistyczne z pedagogiem i psychologiem
- zajęcia rozwijające kompetencje językowe – język angielski
- zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne
- zajęcia rozwijające kompetencje przyrodnicze
- zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne
- aktywizowanie rodziców do współpracy w ramach projektu
- organizowanie wyjazdów i wyjść na zajęcia przygotowane przez pracowników naukowych
- spotkania z rodzicami dzieci




Dla kogo ?
- program przeznaczony jest dla uczniów klas trzecich i ich rodzin



Zakładane rezultaty:
- zwiększenie motywacji dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i talentów
- uzyskanie wyższych ocen oraz wyników sprawdzianu po szkole podstawowej
- wzrost pewności siebie i poprawa samooceny
- zwiększenie zaangażowania rodzin w wychowanie i naukę


Sekretariat