|
Po diagnozie
|
2011-06-22
|
|---|
Wraz z zakończeniem roku szkolnego 2010/2011 zakończono diagnozę uczniów, dla których jest realizowany projekt Szkoła harmonijnego rozwoju.
Podczas trwających od maja zajęć uczniowie zostali zakwalifikowani na zajęcia zgodnie z ich zainteresowaniami, preferencjami oraz stylem uczenia się.
Od września 2011 roku uczniowie będą rozwijać swoje kompetencje podczas zajęć z języka angielskiego, przyrody, informatyki oraz matematyki.
Ze szczegółowym harmonogramem zajęć dzieci zostaną zapoznane w dniu rozpoczęcia roku szkolnego.
|
Elżbieta Agacka
koordynator projektu w szkole nr 4
- Szkoła Podstawowa Nr 6
|
|
|
Szkoła Harmonijnego Rozwoju
|
2011-05-11
|
|---|
09.05.2011 odbyła się druga prelekcja dla rodziców w ramach projektu Szkoła harmonijnego rozwoju, której tematem było "Rola pozytywnych wzmocnień w Edukacji dziecka"

|
Dyekcja
|
|
|
ZAPROSZENIE
|
2011-05-05
|
|---|
Szkoła harmonijnego rozwoju
PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Szanowni Rodzice
Serdecznie zapraszam na przygotowane dla Państwa szkolenie
pt.: "Rola pozytywnych wzmocnień w edukacji dziecka", które odbędzie się
w poniedziałek - 9 maja o godzinie 17.00. Będziecie mieli okazję zapoznać
się ze skutecznymi metodami wspierania dziecka w jego wysiłku edukacyjnym,
wymienić swoje doświadczenia na temat pomocy dziecku w nauce
i porozmawiać ze specjalistą. Miejsce spotkania - sala nr 2.
Liczę na Państwa niezawodną obecność.

|
|
|
|
Zdjęcia ze szkolenia dla rodziców w ramach SHR, które odbyło sie 13.04.2011r.
|
2011-04-19
|
|---|

|
Elżbieta Agacka
koordynator projektu
|
|
|
ZAPROSZENIE
|
|
|---|
Szkoła harmonijnego rozwoju
PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI
WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO
Szanowni Rodzice
Serdecznie zapraszam na przygotowane dla Państwa szkolenie
pt.: "Jak pomóc dziecku w nauce?", które odbędzie się w środę - 13 kwietnia
o godzinie 17.00. Będziecie mieli okazję zapoznać się ze skutecznymi
metodami pracy z dzieckiem, wymienić swoje doświadczenia i porozmawiać
z pedagogiem. Miejsce spotkania - sala nr 2.
Liczę na Państwa niezawodną obecność.

|
|
|
|
Szkoła Harmonijnego Rozwoju
|
|
|---|
PROJEKT REALIZOWANY W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH W SIEMIANOWICACH ŚLĄSKICH W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO
KAPITAŁ LUDZKI WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO

Cele projektu:
- rozwijanie sprawności umysłowych oraz osobistych zainteresowań poprzez organizację różnorodnych zajęć
- wyposażenie dzieci w umiejętności dotyczące sposobów przyswajania wiedzy
- wzrost świadomości dziecka o posiadanych rodzajach inteligencji i możliwościach ich wykorzystania
- kształtowanie umiejętności wykorzystywania swoich mocnych stron rozwijanie skutecznego komunikowania się
- uwrażliwienie na potrzeby innych
- kształtowanie umiejętności dokonywania samooceny
- zdobywanie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach, a w szczególności związanych z podjęciem nauki w drugim etapie edukacyjnym
- kształtowanie umiejętności dokonywania samooceny
- uświadomienie znaczenia nauki w życiu człowieka
- włączanie dzieci w proces dydaktyczny
Sposób działania
- zajęcia dydaktyczne i specjalistyczne z pedagogiem i psychologiem
- zajęcia rozwijające kompetencje językowe język angielski
- zajęcia rozwijające kompetencje matematyczne
- zajęcia rozwijające kompetencje przyrodnicze
- zajęcia rozwijające kompetencje informatyczne
- aktywizowanie rodziców do współpracy w ramach projektu
- organizowanie wyjazdów i wyjść na zajęcia przygotowane przez pracowników naukowych
- spotkania z rodzicami dzieci
Dla kogo ?
- program przeznaczony jest dla uczniów klas trzecich i ich rodzin
Zakładane rezultaty:
- zwiększenie motywacji dzieci do rozwijania swoich zainteresowań i talentów
- uzyskanie wyższych ocen oraz wyników sprawdzianu po szkole podstawowej
- wzrost pewności siebie i poprawa samooceny
- zwiększenie zaangażowania rodzin w wychowanie i naukę
|
Sekretariat
|
|
|